poniedziałek, 5 maja 2014

AHOJ!

Równo za dwa tygodnie nasz blog obchodzi urodziny. (20 maja!)
Osobiście nie mam pojęcia, jak je obchodzic. Może zrobię sobie tort?
Myślałam o czymś w rodzaju: 20 faktów, których nie wiecie, a fajnie byłoby wiedziec - nie o mnie, o mojej Spale. co się z czego wzięło, dlaczego właśnie tak, która scena była inspirowana rzeczywistymi wydarzeniami, dlaczego Krzyś ma jedną stopę dłuższą i takie tam.
Zainteresowani? Macie własne pomysły?


wszelkie odzewy palącej potrzeby wręczenia mi miłosnego wierszyka albo prezentu w postaci spamu kierowac można tutaj:  http://swietlikowawioska.blogspot.com/2014/05/038-bedzie-bedzie-zabawa-bedzie-sie.html   albo bezpośrednio na mego maila: saseumwsasankach@gmail.com

4 komentarze:

  1. Mi podoba się Twój pomysł, chciałabym coś takiego przeczytać. :)
    VE.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z chęcią też :) wszystko tu jest takie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostało ci już tylko 5 dni, masz już coś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Przecież znasz mnie. Ja mam ZAWSZE WSZYSTKO GOTOWE, ;p

      Usuń